miercuri, 6 ianuarie 2010

Revelion 2010

    La multi ani, 2010!

    Noi am fost de revelion la restaurant Europeca... A fost destul de frumos, am jucat, am dansat...


    Pe Iulia am dus-o la mama. Cu o zi inainte ii spusesem ca ne ducem la serviciu si ea va dormi la mamaie si s-a pus pe bazait. Pe 31 i-am spus iarasi ca va dormi la mamaie ca eu si tati vom pleca la serviciu, dar de data asta a fost foarte fericita... ca ei ii place la mamaie, ca ea se joaca cu mamaie si sta singura (fara mami si tati) ca ea este fetita mare... Si intr-adevar, n-am avut nici o problema cu ea. Cum a ajuns acolo a inceput sa se joace si nici nu ne-a mai bagat in seama, de-abia am reusit sa o pup la plecare. La ora 12 noaptea mama a dus-o la geam (fara sa deschida geamul) si au vazut artificiile... a fost in extaz, i-au placut foarte mult si a spus "Mamaie, ce frumos e la tine!... Noi n-avem asa ceva..." Apoi cand s-au culcat, i-a spus mama ca o sa vin sa o iau cand se va face lumina afara. Pai noaptea cand se mai trezea, se ridica intr-un cot sa se uite pe fereastra apoi se culca la loc pentru ca era intuneric.

    A fost foarte cuminte... prima data cand nu a dormit in patul ei, fara mine.

    Acum avem o problema cu care ne-am mai confruntat cand avea un an si vroiam sa o trec pe lapte de vaca. Face bubite la gura... dermatita din cauza laptelui, pentru ca i-am scos laptele praf. Inainte (pana acum o luna si ceva) ii dadeam cate o cana de lapte praf dimineata si seara, restul de lapte de-l foloseam era lapte de vaca din comert. Acum cand am scos laptele praf a inceput sa faca bubitele astea. Le recunosc ca sunt de la lapte ca a mai facut o data tot asa si asta era diagnosticul. Treaba e ca acum chiar daca revin la laptele praf dinainte nu se repara. Trebuie sa ii dau lapte praf HA (hipoalergic), insa acum nu-i mai place.
    Ii dam si niste calciu sa nu o afecteze foarte tare. In rest trebuie sa avem rabdare. Nici iaurt sau smantana nu putem sa ii dam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu