luni, 11 ianuarie 2010

Poveste de groaza

    Ieri in masina, ne intorceam de la un supermarket. Iulia incepe sa spuna o poveste inventata de ea:

    Un copil avea un batz. Si batzul acela ii scoate un ochi si i-l ia si nu i-l mai da inapoi. Apoi baietelul se duce pe strada. Si merge el ce merge si intalneste un tramvai. Si el merge in continuare si il calca tramvaiul si il omoara. Si vine mamica lui si nu mai poate sa il ia ca se lipise de asfalt.

    In prima faza ma uitam uimita, fara cuvinte. Apoi m-a pufnit rasul, chiar nu am putut sa ma abtin. Ea daca a vazut ca rad mi-a servit aceeasi poveste si seara inainte de culcate, insa de data asta i-am spus foarte serioasa ca este o poveste urata si am incercat sa nu o mai bag in seama si sa nu mai fac caz. Cred ca daca i-o povesteste astazi bonei, lesina biata femeie :o)

    Aseara Iulia cu un catel mare de plus in brate, vroia sa se duca in dormitor si din greseala da cu capul in usa. Se duce apoi plangand in dormitor si imi spune:
"Niciodata nu mi-a placut usa aia"
Eu: "De ce, mami?"
Iulia: "Mereu ma loveste".

2 comentarii:

  1. ce draguta pustoaica ai. copiii au o inclinatie innascuta spre povestile morbide. iar cand se apropie de 4 ani fac o adevarata pasiune pentru moarte. nu stiu de ce. dar am observat ca multi copii trec prin asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Brrr, urata treaba. Cred ca trebuie sa nu reactionez in nici un fel. Adica trebuie sa incerc sa ignor. Am observat ca nu a mai spus povestea deloc de atunci daca nu am mai facut caz in fatza ei.

    RăspundețiȘtergere