miercuri, 10 februarie 2010

De la Iulia...

    Asta vara, Iulia era in parculet cu bona si se juca cu Anastasia. Insa Anastasia nu vroia sa o asculte pe bona ei si facea prostiutze. Atunci, bona Anastasiei incepe sa ii spuna ca daca mai continua asa, o sa plece de la ea si o sa se duca la Iulia sa fie bona, iar tanti Reli va veni bona la Anastasia. Iulia asculta si ea uimita si la un moment dat izbucneste in ras: "Ha, ha, ce gluma buna!"

    Iulia si bona, ieri:
Bona: ... asa ca mami, ca mami e tanara.
Iulia: Dar mie imi place de mami si vreau sa ramana asa.
Bona: Cum asa, Iulia?
Iulia: Tanara.

    Iulia aseara avea o punga de pufuleti in mana si manca. La un moment dat, probabil ca se saturase, si incepe sa se prosteasca: Statea cu pufuletele in gura, tragea aer, apoi il scotea si sufla aerul.
Mircea: Ce faci, Iulia?
Iulia: Fumez.
Mircea: Pe cine ai vazut tu sa fumeze?
Iulia: Pe tine.
(Mircea s-a lasat de fumat de vreo 4 ani, doar mai pufaia foarte rar cate o tigara pana acum un an)

    De dimineata, eu si Iulia faceam un joc din cartea de activitati. La un moment dat, Iulia trebuia sa il scrie pe P.
Iulia: Aaaa, floare la ureche.

    In seara asta, inainte de culcare, Iulia era pe oala si imi spune ca vrea sa vorbeasca cu Winnie (adica eu sa il tin pe Winnie si sa ma prefac ca eu sunt Winnie si sa vorbesc cu Iulia).
Eu: Dar vreau sa vorbesc eu cu tine.
Iulia: Pai vorbesc cu Winnie... cu tine. Facem un compromis de trei prieteni.
Pe mine ma distreaza chestia cu "compromisul" si ma duc in sufragerie sa ii povestesc si lui Mircea. Iulia aude tot... si cand ma intorc in camera imi spune:
"Vezi ca ai inteles acum? Ai inceput sa cresti."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu