marți, 23 februarie 2010

Ce-am mai facut saptamana asta...

    Saptamana trecuta, intr-una din seri, stateam noi linistiti acasa, cand Iuliei ii vine chef sa se urce cu picioarele pe masa de la calculator. Mircea statea in recamier intins si privea la TV. Eu ii explicam Iuliei ca poate sa cada de acolo si incercam sa o dau jos. Ea, nici una nici doua, sare de acolo, in picioare pe burta lui Mircea. Apoi s-a dus sa se joace cu niste jucarii ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Mircea aproape ca lesinase de durere. I-a trebuit mult timp pana sa-si revina. Cand a reusit sa se miste un pic, a ciupit-o de fund. S-a pus Iulia pe chirait, a fost certata foarte tare... Am culcat-o plangand (adica ea plangea, nu eu). Bine ca nu a patit Mircea ceva... Iulia a ramas cu o vanataie pe fund.

    Sambata a fost o vreme foarte frumoasa. Noi am fost la unchiul Bebe sa ii ducem sania, ca s-a terminat iarna, vine primavara deja. Cand intram in curte, toata curtea era inca plina de zapada, nu se topise. Mircea a inceput sa dea zapada la o parte de prin curte cu o lopata, Iulia bineinteles ca vroia si ea. Asa ca m-am dus la masina si am luat o lopatica de a ei de acolo. A fost foarte fericita, sapa pe unde ii pica mana. S-a urcat pe un munte de zapada, s-a zbenguit un pic acolo, apoi cand sa coboare s-a pus pe burta. S-a udat toata si s-a namolit... Am schimbat-o, s-a mai jucat un pic, a trecut apoi sa se dea cu bicicleta si iar a cazut. De data asta nu am mai avut haine de schimb. Cand am luat-o acasa era fleasca si rupta de oboseala.
    Seara am dus-o la mamaie si a dormit acolo. Noi am fost intr-o alta discoteca. Insa a fost exagerat de mult fum, nu am rezistat prea mult.

    Parca au mai fost cateva chestii pe care as fi vrut sa pe scriu, dar le-am uitat...

    Revin, pentru ca mi-am mai amintit o intamplare de saptamana trecuta:
    Intr-o dimineata la ora 5 jumate (cand toti dormeam) a inceput sa planga spunand ca crea sa manance si ea putina branzica. A ramas in minte cu ideea ca nu are voie sa manance iaurt si branza de cand cu dermatita aceea de la lapte, si cine stie ce a visat, saracuta. Si a continuat sa planga pana i-am spus ca ii dau sa pape putina branza. I-am strigat lui Mircea sa aduca putina branza (eu ma gandeam la Almete) si vine cu un triunghi de branza topita pe care o desface cu greu, cu ochii carpiti de somn. Iulia cand vede branza topita se pune iar pe plans, ca nu vrea de-asta. Ii sugerez lui Mircea sa aduca Almete, vine cu o cutie si cu o lingurita, ii da Iuliei un pic, ea mananca multumita branza si se culca la loc ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. :o)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu