luni, 3 mai 2010

Raportul la zi

A trecut mult timp de la ultima postare. De atunci Iulia s-a reparat, a trecut laringita, am luat-o si eu, a luat-o si mamaie Nuti...
... am facut gimnastica...
...ne-am facut unghiile...
... ne-am iubit...
... ne-am ajutat unul pe celalalt...
... si am gatit...
Apoi a plecat Mircea in Germania pentru doua saptamani. Inca este acolo... suntem singure...
Intre timp s-a facut cald afara si am iesit la copii la joaca, la plimbare...

Ghinionul face ca nu stiu cum de s-a-ntamplat ca Iulia sa faca o enterocolita. Ieri la pranz a vomitat sucul, iar aseara a vomitat cerealele. Si inainte de a vomita a venit in bucatarie la mine sa imi spuna ca o doare burtica, apoi a vomitat. Imediat dupa aceea a inceput sa ii creasca temperatura. Nu a apucat sa urce mai sus de 37.8 ca i-am dat nurofen si hidrasec. Apoi a inceput sa-i scada temperatura. I-am dat sa bea apa foarte des. Noaptea a fost foarte bine, de dimineata ma dusei si mai luai niste medicamente, iar acum este bine. Bineinteles ca este la regim, astazi nu mananca decat paine prajita si un pic de friptura de pui. Sper sa o fi luat din timp si sa nu evolueze mai mult de-atat enterocolita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu