marți, 18 mai 2010

O zi pe oala

Iulia a avut doua saptamani de enterocolita... o chestie mai usoara, asa... Adica a inceput acum doua saptamani, am reparat-o si a revenit iarasi dupa o saptamana. Acum s-a reparat din nou si a revenit la scaunele ei taaari...
Sambata dimineata am vrut sa mergem la magazin. Ma imbrac eu si cand sa o imbrac si pe ea imi spune ca vrea sa faca kk. Isi ia oala. Asta era pe la ora 11. Dupa o ora de-abia s-a ridicat de pe oala, suparata, plansa, ca nu poate sa faca, ca o doare burtica, etc... Mergea incet prin casa sa nu o doara mai tare burtica (eu cred ca o durea si funduletul...). Pana la 7 seara s-a asezat de nu stiu cate ori pe oala, a plans de nu stiu cate ori, i-am bagat 2 supozitoare fara nici un rezultat (le scotea afara imediat), nu a mancat nimic... Si in sfarsit, seara a facut kk, mare si tare.
Bineinteles ca programul zilei respective ni s-a modificat, nu mai plecasem nicaieri si am profitat de ocazie si am facut ordine in hainele ei. Dupa ce a scapat de toate durerile, parca inviase, alerga prin casa, radea, vorbea mult... Daca am vazut asa am plecat totusi la supermarket, chiar daca era seara.
In magazin nu era multa lume, mai era o ora si se inchidea. La un moment dat, Iulia se afla pe unul din culoarele magazinului si incepe sa URLE cantecul "Stea steluta ce lucesti". Asa ii venise ei... Noi am murit de ras...
A doua zi, duminica, a fost cu Danut la teatrul de papusi... prima data in viata ei la teatrul de papusi... Au fost doua piese: "Punguta cu doi bani" si "Capra cu trei iezi". I-a placut tare mult, iar cand a venit acasa mi-a spus ca gresisera povestea, ca in "Capra cu trei iezi" o bagasera in spectacol si pe vulpe!?!?!?
Saptamana viitoare va fi Pinocchio si mi-a comunicat deja ca vrea sa-l vada...
Seara am fost la Ana acasa. A venit si Tea mica si s-au jucat... Spre seara, cand au ramas doar Ana si Iulia, au casunat pe mine sa ma pieptene. Le-am dat voie sa imi faca ce vor ele. Mi-au pus in cap toate clamele, elasticele de par, cerceii si colierele de le-au gasit prin casa. Sorcova m-au facut... Mi-a facut Alina si o poza, cand voi intra in posesia ei o voi adauga aici.

Acum ceva timp, a vazut Iulia un desen animat in care Daisy purta o funtita in cap a carei culoare se schimba in functie de starea lui Daisy: cand era suparata funtita se facea rosie, cand era trista - albastra, vesela - galbena.
De atunci, Iulia nu isi mai alege la Piticot pionii rosii sau albastri, ci galbeni sau verzi.
Duminica, eram la bucatarie si Iulia se juca cu leaganul. La un moment dat se loveste cu capul de masina de spalat si incepe sa planga, vine la mine sa o consolez, se mai invarte prin casa bazaind... apoi vine (tot bazaind) la mine, ma ia de mana si ma pune sa ii arat un prosop din baie care avea culoarea galbena. Dupa ce i-l arat incepe sa rada: "Ha, ha, m-a facut fericita!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu