luni, 12 aprilie 2010

De la Iulia... cu aroma de laringita...

Acum o saptamana, Iulia era pe oala inainte de nani. Eu stateam langa ea asteptand... cand o aud cum canta: "... Vom fi batrani, vom fi mosnegi". Nu mai puteam de ras. Ea nici macar nu stie ce e aia "mosnegi". Mai tarziu am aflat ca versurile sunt din romantza "S-au scuturat toti trandafirii". Nu mai stie tanti ce sa ii cante si a ajuns la romantze.

Sambata seara, ma imbracasem sa merg la un chef. Mama mea imi zice:
"Angi, cu fusta aia scurta te duci?"
Eu: "Da, mami."
Mama: "Pai si nu ti se vad chilotii daca te apleci?"
Eu: "Nu."
Mama: "Iulia, ia vezi daca i se vad chilotii lui mami cand se apleaca."
Eu ma aplec, Iulia imi ridica fusta si spune foarte serioasa: "Da, se vad."

Ieri dimineata se anuntasera niste prieteni in vizita. Ii spunem si Iuliei ca vom avea musafiri, la care ea:
"Au copii?"
Mircea: "Nu."
Iulia suparata: "Atunci sa nu le dai drumul sa intre."

Dupa cum spuneam si in postarea anterioara, Iulia a racit. Am fost cu ea la doctor, ne-a zis ca are o viroza si ne-a dat tratament. Noaptea ii tot haraia gatul, dimineata se trezea cu dureri de gat. Duminica pana in pranz i se inrautatea starea aproape de la un minut la altul. Ajunsese sa ii haraie foarte tare gatul, incepuse sa raguseasca si din cand in cand mai dadea sa tuseasca. Eram de-a dreptul ingrijorata, imi era sa nu ajung iarasi la spital cu ea si duminica nici nu reusesti sa dai de nici un doctor.
Am rugat-o pe Ramona sa isi ia stetoscopul cand vine pe la noi (cum am spus mai sus, urma sa avem musafiri) si ne hotarasem sa o punem pe Ramona sa ii faca o injectie de dexametazona ca sa fim siguri ca nu ajungem la spital. Ramona ne-a zis ca decat sa intepam copilul ii dam mai bine prednison pastilute, care sunt acelasi lucru, dar pe cale orala. Am stabilit schema de tratament, i-am dat aseara doua pastilute si incepand de la 12 noaptea nu i-a mai harait gatul. De dimineata a spus ca o mai doare gatul putin, haraie deja mult mai putin, dar inca este ragusita.
Sa speram ca am scapat de spital.

Un comentariu:

  1. induiosatoare povestile simple ale copilariei.
    la fel ca si naturaletea raspunsurilor...

    RăspundețiȘtergere