vineri, 9 aprilie 2010

La circ

Am fost si la circ... Bucuria mare a inceput cu transportul cu tramvaiul pana acolo. Eu eram la serviciu cu masina si a dus-o tati cu tramvaiul. La circ a vazut tot felul de animale: camile, elefant, crocodili, serpi, pisici, un catel, porumbei si lei.
Cu clovnul nu s-a inteles ea la inceput, ii era frica de el, dar s-a obisnuit cu el pana la urma.
Camilele erau foarte frumoase, mari, ingrijite... o splendoare... insa miroseau... Iulia s-a asezat pe ciuci langa scaun cu mana la nas spunand ca miroase urat. Cand au aparut leii, a fost aceeasi chestie, ca miros urat. Atunci am luat-o in brate si i-am pus ploverul meu la nas, asa a putut sa se uite linistita la lei.
I-am mai luat un balon si-o jucarie si uite-asa am sarit de un milion.
Aseara au fost la circ alti copii cu care se joaca Iulia. Si cand a auzit ca s-au dus copiii la circ a casunat pe noi ca vrea sa o ducem iarasi la circ.
Cred ca de la racoarea de-acolo eventual ceva curent, Iulia a racit. Aseara Iulia a vomitat din laptele de l-a baut inainte de nani, ori chestia asta se intampla cand face muci. De dimineata se trezi cu muci in gat si spunea ca o doare si gatul.
O puseram pe ambroxol si nurofen, iar diseara ne programaram la doctor cu ea. Si nu iese astazi afara, se va juca cuminte in casa.... macar pana vedem ce zice doctorul.

Un comentariu:

  1. Draguta foc Iulia ta!
    Ce amintiri frumoase! Sa faci fotografii, tot timpul...peste ani vor aduce multa mângâiere :)

    RăspundețiȘtergere