marți, 28 februarie 2017

De la Iulia...

Aseara, 27 februarie, socrul bonei noastre s-a pierdut. A iesit nea Marian cu el afara la plimbare, apoi l-a lasat pe banca, a urcat cateva minute, iar cand a coborat, tataie disparuse... Au cautat la el pana la 1 noaptea fara rezultat... La 3 dimineata l-a gasit o patrula de politie la statia de taxi la Parcul Romanescu si l-a adus acasa...
Pe timpul acestor zbateri, Iulia nu prea intelegea de ce suntem agitati si radea. Eu i-am spus sa incerce sa inteleaga cum s-ar simti ea daca, atunci cand vom fi batrani ne-am pierde si ea ar trebui sa ne caute...

Iulia: Dar toti batranii sunt asa?
Eu: Nu, mami, unii isi pierd memoria altii nu, unii mai mult, altii mai putin... Cititul poate sa previna asta.
Iulia: De-asta citesti tu?
Eu: Nu, mami, citesc pentru ca-mi place. Dar am o sansa in plus sa nu-mi pierd memoria. Asta daca nu ma opresc din citit...
Iulia (incruntata): Te bat pana te apuci din nou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu