marți, 28 februarie 2017

Prima macheta

Vineri, 17 februarie, Iulia a primit tema la stiinte pentru vinerea viitoare sa faca o macheta cu sistemul solar sau un referat mai amplu despre sistemul solar. Iulia, nestiind ce implica o macheta, bineinteles ca a ales macheta :)
Insa Iulia a considerat de cuviinta sa ma anunte abia duminica seara inainte de culcare...
Asa ca luni m-am apucat sa studiez pe net... am ales varianta pe care am considerat ca pot s-o duc...
A inceput o perioada in care saream direct pe machete cum veneam de la serviciu...
Am facut asa: am umblat niste baloane, le-am acoperit cu servetele cu un amestec de apa cu faina, lasate la uscat, apoi pictate cu culori acrilice...
Rezultatul este acesta:







Cand am ajuns in clasa cu macheta, s-au adunat copiii buluc, foarte impresionati...
Ca rezultat, Iulia a primit un FB la stiinte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu