joi, 28 octombrie 2010

"ANA ARE MERE"

Va este cunoscuta aceasta propozitie, nu? Ei bine, Iulia a reusit sa citeasca o propozitie.
Cand am ajuns aseara acasa, am gasit-o pe Iulia foarte incantata ca ea poate sa citeasca cuvinte de 4 litere. Si casunase pe Mircea sa ii mai dea cuvinte sa citeasca. Mircea la randul lui facea nu stiu ce treaba la calculator pentru servici si Iulia il cam incurca. Asa ca m-am oferit eu sa o ajut pe Iulia.
Am luat o carte de activitati de-a ei si am cautat cuvinte formate din 4 litere scrise cu majuscule. Unele cuvinte le gresea, insa pe majoritatea le citea bine.
Apoi a inceput Mircea sa ii scrie pe o foaie de hartie cateva cuvinte simple care ii veneau in minte. La final a scris "ANA ARE MERE" si Iulia chiar a citit. Ne-am bucurat tare mult, am pupat-o de-am albit-o :o).

Adineauri ma uitam peste niste poze de-ale Iuliei de cand era mica-mica si dormea facuta ghem in patutz. Chiar a trecut timpul... Sambata ii facem deja petrecerea de 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu