luni, 30 aprilie 2007

Primele luni

    Au aparut colicile. Nu mi-a spus nimeni ca daca beau lapte, ii face rau copilului, ori eu beam destul de mult lapte, credeam ca asa e bine.
    Serile era destul de greu sa o adormim, plangea destul de mult, asa ca o adormeam doar in brate… in picioare plimbata prin casa sau in balansoar leganata…
    Noaptea de Revelion a fost cea mai tare. Eram asteptati la un chef de niste prieteni. O adusesem pe mama lui Mircea sa stea cu ea dupa ce adoarme. La ora 12.30 noaptea am plecat cu Iulia in dormitor sa o adorm. Cei de deasupra noastra faceau chef si se auzea muzica foarte tare. Am leganat-o pe Iulia pana la ora 3.30 continuu. Adormea un pic, cum incercam sa o pun jos in patutz deschidea ochii. Cand am reusit sa o adorm la 3.30, ma imbrac si ma duc in sufragerie victorioasa. Mircea si mama lui dormeau cuminti… adormisera dinaintea Iuliei… La ora 4 am aparut si noi la chef…
    La doua luni Iulia a racit, nu stiu cum am reusit… Era chiar de sarbatori… Atunci i-am dat antibiotic…     Dupa cateva zile am fost la dr. Talal. A controlat-o foarte amanuntit, din cap pana in picioare. I s-a parut ciudat ca are ochii migdalati si mai era un amanunt: Iulia statea mereu cu limba scoasa. Astea doua amanunte sunt semne cum ca un copil ar avea sindromul Down. Drept urmare ne-a pus sa facem analiza de cariotip. Este o analiza prin care se determina numarul de cromozomi dintr-o celula. Numarul normal este 46, un numar diferit de 46 (mai mic sau mai mare) indica un sindrom, o maladie. Degeaba am spus noi ca seamana copilul la ochi cu mine, ca sa stea el linistit trebuia sa facem analiza. Rezultatul a fost bun, copilul este OK.

    Va continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu