vineri, 4 decembrie 2009

Vineri, 4 decembrie 2009

    Acum 2 ore aflai urmatoarea chestie: un coleg de-al meu a fost saptamana trecuta la Iasi sa tina niste cursuri; de dimineata aflaram ca unul din cursantii lui a fost diagnosticat cu gripa porcina. Treaba e ca miercuri si joi cat am fost cu el la serviciu (lucram in acelasi birou) el a fost foarte gripat. Adica are gripa si nevasta-sa care e gravida, si soacra-sa cu care sta in casa, si cumnata-sa (Oana). In zilele astea doua i-am tot spus sa stea departe de mine, dar tot punem mana pe aceleasi clante, etc. Il trimiseram la spital sa isi faca analizele, dar cine stie cand vin rezultatele. Nici nu-mi vine sa ma mai duc acasa, ca sta Iulia numai la mine in brate, ma pupa pana ma albeste, etc.

    Weekend-ul trecut a fost unul prelungit pentru ca marti a fost 1 decembrie. Asa ca sambata si duminica, am fost la Carcea la ponei. A fost Iulia foarte incantata. In prima zi nu a vrut sa se urce pe ponei, insa a pus mana pe ei sa ii mangaie. Dar a vazut-o pe Ana ca s-a urcat pe ponei, iar a doua zi si-a facut si ea curaj. I-a placut tare mult. Si le-a dat sa pape morcovi si mere... nu o mai luam de-acolo, asa mult i-a placut.

    Sambata a fost si prima data cand nu a dormit la pranz. S-a trezit la 10 dimineata si am lasat-o in pace, nu am insistat sa doarma la pranz. Nu a fost deloc obosita, la 10 seara deja dormea :o)

    Marti seara am fost in centru. Au amenajat foarte frumos, au aprins foarte multe lumini, au amenajat si patinoarul in jurul fantanii muzicale, iar deasupra fantanii muzicale au facut o chestie foarte frumos luminata. Iuliei i-a placut foarte mult.
 
    Iulia deja s-a hotarat ce vrea sa ii aduca mos Craciun. Vrea un laptop in forma de broasca testoasa. Deocamdata trebuie sa vina mos Nicolae.


    Revin: S-a intors colegul meu la servici. L-au trimis inapoi de la spital ca simptomele de le are nu sunt de gripa porcina. Rasuflam usurati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu