marți, 22 decembrie 2009

Distractie... la zapada

    Foarte multa zapada... Si am scos-o pe Iulia la zapada aproape in fiecare zi. Ii place foarte mult.
    Sambata am fost la unchiul Bebe sa luam sanie. Pai avea o curte intreaga de zapada neatinsa. Cand am plecat, jumatate de curte era maturata. A ramat Iulia toata zapada. A vrut chiar sa faca tunel in zapada si a cazut cu fatza in zapada si s-a pus pe plans. I-a trecut repede.
    A doua zi, duminica, am fost in parcul mare sa ne dam cu sania. A fost superb. Doua ore ne-am tavalit si nu stim cum a trecut timpul.





From 2009 - Sarbatorile de iarna


From 2009 - Sarbatorile de iarna

    Au fost si primele incercari ale Iuliei sa se dea pe gheata. Parca era Bambi, cum punea piciorul pe gheata, cum cadea. I-a placut mult.


From 2009 - Sarbatorile de iarna

    Ne-am batut si cu zapada. Iulia nu putea sa faca bulgari ca nu putea sa stranga bine zapada in palme.

From 2009 - Sarbatorile de iarna



    La plecare erau si ea si Tea rupte de oboseala.


    Ieri am facut bradul. Iulia a pus aproape toate globurile in pom, iar eu a trebuit sa le repozitionez.


    Am descoperit ca nu mai avem beteala. Asa ca astazi cand vom merge la supermarket sa luam cadouri de Craciun o sa luam si beteala. Trebuie sa luam si papusa pentru rochita de Craciun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu