joi, 6 ianuarie 2011

Revelion 2011

Pregatirile pentru revelion au inceput cu o zi inainte. Am fost si am cautat o rochie pe masura evenimentului :o). Am gasit-o pe un umeras, ma astepta cuminte, plina de banuti luciosi. La inceput m-a facut sa rad, pe Mircea l-a facut sa strambe din nas. Vanzatoarea ne-a recomandat sa o probam si dupa aceea sa ne "exprimam" parerile. Zis si facut. Mircea, de cum a vazut-o, a exclamat: "Gata, o luam. Asta e!"
Iulia cand a vazut-o statea numai cu mainile pe mine de dragul ei.

In seara Revelionului, Iulia insista sa ma faca ea la ochi cu fard... macar la un ochi :o)
Ii spusesem din timp ca in seara respectiva vor fi artificii la mamaie Nuti si ca o sa doarma acolo. De-abia astepta.

Revelionul l-am facut la Grant Sala, un restaurant din Craiova care pe vremuri era Casa de Moda.
Ne-am distrat tare mult. Mancarea a cam lasat de dorit, dar cum noi nu pentru mancare venisem acolo am trecut usor peste asta.
Formatia a fost buna, ne-am distrat de minune, am dansat continuu.

Si cum in noaptea dintre ani este bine sa pui mana pe miel, am facut-o si pe-asta. A venit un baiat cu un miel spalat, samponat, frezat... mirosea a parfum, numai a miel nu.
Confetti si artificiile le-am adus noi de-acasa.
Si pe final, un dans... scuzati calitatea slaba a filmarii, lumina era slaba...
Dimineata la 7, inapoi acasa... Bun venit 2011!

3 comentarii:

  1. Deci ati calcat cu dreptul în 2011, nu poate decât sa va mearga excelent tot anul :) La multi ani înca o data! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa rochita cu banuti.
    sa aveti un an bun si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen si Loredana, multumesc de urari. Un an nou foarte bun va doresc si eu voua si familiilor voastre. Va pup.

    RăspundețiȘtergere