marți, 30 noiembrie 2010

De la Iulia...

Intr-o dimineata de vineri, am trezit-o pe Iulia dis-de-dimineata sa mergem la gradinita. Ea casca rupta de somn. La care eu ii spun:
- Lasa, mami, ca maine o sa dormim cat vrem, ca este weekend si nu mai trebuie sa ne sculam cu noaptea-n cap.
La care Iulia:
- Mami, tu ai noaptea in cap?


Iulia a auzit de foarte multe ori la sfarsitul desenelor animate: "Sfarsit. Dublajul in limba romana..."
Intr-una din seri, ea spunea o poveste inventata de ea iar eu o imbracam in pijama. Dupa ce termin imi spune ca sa o mai las putin ca mai are de povestit, ca termina repede. Ma asez langa ea si astept, atenta la ce debiteaza. Dupa un minut o aud: "Sfarsit. Dublajul animat punct ro" :o)

Intr-una din diminetile cand plecam la gradinita era ceata. Iesim afara din scara blocului si Iulia spune:
- E fum.

Intr-unul din desenele cu Mickey Mouse, Daisy avea o fundita care isi schimba culoarea in functie de starea pe care o avea ea. Adica: daca Daisy era trista, funda se facea albastra, daca era furioasa se facea rosie, iar daca era vesela se facea galbena.
Intr-una din zile Iulia avea un "pitic" si plangea spunand ca nu se mai poate opri :o)
Si ma trezesc cu ea ca imi cere sa ii arat prosopul din baie (care era galben). Ii arat prosopul din baie si incepe sa rada, cu lacrimile inca in ochi. Apoi spune:
- Galbenul ma face vesela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu